본문 바로가기
♬있는風景

If

by 진 란 2009. 8. 19.

 sissel.JPG 

      If / Sissel If a picture paints a thousand words Then why can't I paint you The words will never show the you I've come to know 한 장의 그림이 천 마디 말을 담는다면 난 왜 당신을 그릴 수 없을까요 내가 알게 된 당신은 말로 표현할 수 없어요 If a face could launch a thousand ships Then where am I to go There's no one home but you 하나의 얼굴이 천 척의 배를 띄울 수 있다면 나는 어디로 가야 하나요 내가 머물 곳은 당신 뿐 You're all that's left me too And when my love for life is running dry You come and pour yourself on me 당신은 내게 남겨진 전부입니다 삶에 대한 사랑이 메말라 갈 때 당신이 와서 내게 사랑의 비를 뿌려 주네요 If a man could be two places at one time I'd be with you Tomorrow and today beside you all the way If the world should stop revolving spinning slowly down to die I'd spend the end with you 한 사람이 동시에 두 곳에 있을 수 있다 해도 나는 당신과 있겠어요 내일도 오늘도 언제나 당신 곁에 있겠어요 세상이 천천히 돌아다가 회전을 멈추어도 나는 마지막 시간을 당신과 보낼 겁니다 And when the world was through Then one by one the stars would all go out Then you and I would simply fly away 그리고 세상이 끝장나 별들이 하나씩 모두 꺼져 가면 당신과 나는 그냥 저 멀리 날아가면 되겠죠